Saturday, 2 May 2015

Youtube | Lush Oxford Street and Pop Box Haul


Hello Lovelies! Today is something a little different - a youtube video! 

I did a video a long time ago, but I thought I'd start afresh now I have a new computer with slightly better camera quality and give youtube a go. My first video (which will be no surprise) is a Lush Oxford Street Haul and the unboxing of my Lush Pop box I got for my birthday. Enjoy!




If the embedded video doesn't work, then just click here to watch the video on youtube. Thanks for reading or I should probably say watching haha, have an amazing saturday! 

SHARE:

30 comments

  1. I am SO bad at descrbing smells so I totally feel you here hahaha :) But you just know when you like or don't like a smell! I need to try Granny Takes A Dip I feel! I am very jealous of the Oxford Street Store!

    Kayleigh xoxo
    www.veryberrycosmo.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yeah it is so difficult! Granny Takes A Dip is definitely worth a try - it smells amazing and looks awesome in the bath too :)

      Delete
  2. I loved this! You are so natural infront of the camera, definitely subscribed! (p.s. don't worry about the camera quality the content quality is more important) xx

    ratherstrangeblog.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww thank you Jess :) And thanks for subscribing!

      Delete
  3. well done on your video! you have a lot of lush products to now get through haha :) x x

    http://millieerosee.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yeah, God knows where I'll start!

      Delete
  4. Ah thats a great first video :) you already seem confident at talking to the camera

    Cadaea | Cadaea.Blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you and haha - I was actually so nervous!

      Delete
  5. Phew, what a haul!! Scents are extremely difficult to define. Even when the brand describes it, it can be hard. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yeah it took a long time! And yeah I find it so hard to tell until I actually smell the product

      Delete
  6. I love the flamingo!! xx

    www.throughneweyesx.com

    ReplyDelete
  7. I need to go visit the Oxford street Lush store as it sounds amazing. This Pop Box looks fantastic x

    Beauty with charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, all of this Lush stuff just made me so happy x

      Delete
  8. I actually really enjoyed watching this, please make more videos! I so need to go to the Oxford Street Store omg Intergalactic reminds me of starry night and btw you're so pretty :) xx

    annaboho.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww thank you - and aww :) xx Yeah you really do need to go soon! Intergalactic is defo one of my faves!

      Delete
  9. I really liked to watch this video :D Next time in London I'll have to visit the shop :D
    http://lovelyattitude.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You need to haha! And aww thanks :)

      Delete
  10. What a lovely video! You're really good at it. I've tried the phoenix rising bath bomb before and put a review of it on my blog if you'd like to see what it looks like, too ♥
    Amy xx

    Little Moon Dragon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh I should go and check that out and thank you Amy :) x

      Delete
  11. The experimenter Bath Bomb looks nice , don't really glitter ( from the previous one you held). Great review .

    www.stylenbeautylounge.com

    ReplyDelete
  12. I am so happy that you made a video, Vicky! It's so lovely to finally see and hear you. I agree with most of the comments here, you're very natural in front of the camera and gosh, I love your accent! You sound posh and smooth. xx

    Shireen | Reflection of Sanity

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha aww thank you :) I really want to do more! Just need to find the time!

      Delete
  13. Loved the haul

    check out my newest post
    xx
    Tyana
    cityofglitter.com

    ReplyDelete

Thanks for your comments, I love reading them and will be sure to visit your blog soon :) have a lovely day!

Blogger Template Created by pipdig